czwartek, 18 marca 2010

Kruche ciasteczka z kaszki ryżowej

Szaleję dzisiaj :)
Miałam trochę ciśnień jeśli chodzi o ryżowe ciasteczka, bo takie dla D piekła jego Babcia, ale dzielnym trzeba być i robić jak najdzie :)
Naszło i ciasteczka właśnie się studzą, a ja już spieszę by powiedzieć jak się je robi.

Składniki:
- 3 jajka
- kostka masła lub margaryny
- opakowanie kaszki ryżowej (może być smakowa! Moje ciasteczka są z malinowej :D)
- szklanka cukru (uwaga! smakowe kaszki już są słodkie, czyli nie należy przesadzać!)

Wszystko zagniatamy razem w misce. Możemy nasze ciasteczka lepić ręcznie - jak pyzy z wgłębieniem w środku, lub wyciskać je przez maszynkę do ciasteczek :) Jeśli wybieramy wariant "pyzowy" to wgłębienie można wypełnić marmoladą lub czekoladą :D

Rozgrzewamy piekarnik do 160-170ºC i wkładamy nasze ciasteczka na ok 20 minut (aż się zarumienią). Potem trzeba tylko cierpliwie czekać aż wystygną i...

Smacznego!

Ps. D, nie wiem czy cokolwiek zostanie na jutro, rodzina oszalała na ich punkcie!
Ps2. Wkrótce nasze dania będą ilustrowane zdjęciami!

1 komentarz:

  1. To ja do PS2. Jak zdecydujesz się wrzucać zdjęcia, to wrzuć je też w starych postach. Będzie ładnie.
    Ja u siebie zawsze mam jakąś grafikę do posta i jak nie jest to nic mojego, to wrzucam coś znalezionego w sieci w celu zilustrowania. Tak jest ładnie i kolorowo :).

    OdpowiedzUsuń